Ako som už spomínal v niektorých mojich predchádzajúcich článkoch, svoju O2 kartu som si kúpil od slečny okrídlenej. O výhodach sa už popísalo veľa, tak sa nebudem opakovať.
Problém je však v tom, že nastal problém. Hneď po polnoci som sa snažil zaregistrovať do siete T-Mobile (pre tých ktorí nevedia národného roamingového partnera O2), žiaľ neúspešne. Moja anglicky 'hovoriaca' Nokia 3200 mi 'povedala': "No network access..."
Prvá rada, ktorú dávam zákazníkom konkurenčného operátora je vynúť a zapnúť telefón (čo najčastejšie pomáha). Tak som ho reštartoval pre istotu niekoľko-krát. Bez úspechu.
Napadlo ma teda zmeniť telefón. Mám jeden, ako ho volám ja, núdzový - Siemens C45 (po výmene baterky funguje celkom spoľahlivo). Tak som tak urobil. Bez zmeny avšak dozvedel som sa viac. Pri manuálnom výbere siete mi mobil svojou ikonkou prečiarknutého telefóniku zdelil, že obe slovenské siete (TMO, OSK) sú ZABLOKOVANÉ.
Mám k dispozícii ešte jednú O2 kartu. Vyskúšal som a bez problémov. Tak som zavolal na Zákaznícku linku 949, že v čom je problém. Česky hovoriaca milá slečna na druhej strane linky (naozaj bola milá aj na pokročilú nočnú hodinu) si vypýtala moje telefónne číslo a oznámila mi že už majú niekoľko takýchto oznamov o nefunkčnom prihlásení do siete a že to postúpi na technické oddelenie. Vraj sa mám skúsiť prihlásiť do siete až v priebehu dňa.
Takže neskôr uvidím, nechám sa prekvapiť.