reklama

Anglicko '007 - časť prvá

Tohoročný pobyt v Spojenom kráľovstve sa začal 5. júla - ako inak na bratislavskom letisku. Do odletu zostávali ešte asi 4 hodiny tak som si vychutnával pobyt v slnkom prehriatej letiskovej hale.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po check-in kontrole som sprešiel aj cez pasovú a šiel som k avízovanej odletovej bráne B1. Po čase sa tam nahrnuli všetci cestujúci smerom na londýnske letisko Stansted. Nič ohurujúce, však? Náš let mal odlet naplánovaný na 22.30 slovenského času.

Brána sa zvykne otvárať po uzavretí check-inu - teda nejakých 40 minút pred odletom. Približne 21.30 h sa na info tabuli nad bránou zobrazil nápis Air Slovakia - Hurghada, a už mi bolo jasné, že opäť letiskový personál niečo pobabral (čo sa nestalo prvý raz). Aj keď bolo ešte hodinku do odletu, som vedel, že za hodinu oba lety z jednej brány odbaviť nedokážu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Komické bolo, že pred bránou sa pomiešali cestujúci do Hurghady aj na Stansted a niektorí z tých čo leteli do Hurghady si pokojne sedeli a pili kavičku aj po niekoľkých výzvach personálu a ich rozkrikovaní na vôkol: 'Cestujúci do Hurghady? Je tu ešte nietko, kto cestuje do Hurghady?!' - nie že by tí mantáci ostatných (cestujúcich na Stansted) hneď poslali k inej bráne... Bolo 22.00 h na infopaneli stále svietil nápis Air Slovakia - Hurghada, tak som sa išiel opäť pozrieť na tabuľu letového poriadku. Odrazu tam na miesto brány B1 bolo napísané A (a nejaké číslo - aby som neklamal tak neuvázdam). Mantáci samozrejme zabudli upozorniť na zmenu - tak ako to na ostatných NORMÁLNYCH letiskách býva - letiskovým rozhlasom. Ostatných cestujúcich na to upozornili až po otvorení brány, a tak cez celé letisko (také je malé) sa húfom rútilo cez stovku cestujúcich.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odlietali sme asi s polhodinovým meškaním - samozrejme ani to nebolo nikde oznámené.

Na Stansted sme doleteli asi o 15 min. neskôr ako bolo plánované. Bolo okolo jednej ráno, ale letisko žilo. Rušno ako cez pravé poludnie. Stovky ľudí čakajúci na pasovú kontrolu.

Sestra ma čakala pri východe z haly, nasadli sme do auta a smerovali domov po diaľnici M11 North. Po zrhuba pol hodine cesty vidím pred sebou akokeby obrovské balvany sa kotúľať po ceste. Auto prešlo hladko - v tej rýchlosti nebolo možné rozoznať, že to neboli kamene ale hŕba novín. A po niekoľkých metroch sme stáli. Čo čert nechcel, neďaleko pred nami stál prevrátený kamión s novinami. A tak sme na diaľnici uviazli na dobré 3 hodinky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Nehoda na M11
Nehoda na M11 

prevrátený kamión s novinami na diaľnici M11
So sestrou sme schrúmali jednu celú čokoládu, ktorú som si niesol so sebou. Ja som si aj na nejakú dobu zdriemol v aute. Ale môžem sa pochváliť tým, že som sa prechádzal po diaľnici M11 :). Domov sme dorazili asi okolo šiestej ráno - cestovalo sa 'super' :)

Peter J. Mikula

Peter J. Mikula

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Má rád, keď vstane a vidí, že vonku bude krásny deň, vôňu kakaa a chuť čerstvého pečiva s pravým maslom a jahodovým džemom

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu